REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Podpisano umowę na projekt modernizacji linii kolejowej Wrocław-Siechnice-Jelcz-Opoleartykuł
Pokaż artykuł
Podpisano umowę na projekt modernizacji linii kolejowej Wrocław-Siechnice-Jelcz-Opole
Za blisko 24 mln zł będą wykonane projekty dla przyszłych prac na linii kolejowej  Wrocław – Op...
Aktualny stan budowy S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Aktualny stan budowy S52 Północnej Obwodnicy Krakowa [RAPORT]
Postępuje budowa drogi ekspresowej S52 Północnej Obwodnicy Krakowa (POK). Największe zaawansowanie prac (58 proc.) odnotowuje się w branży mostowej. W branży drogowej prace koncentrują się na wzmacnianiu gruntów, ale w niektórych miejscach rozpoczęły się już roboty bitumiczne. Jeszcze w lipcu planowane jest ukończenie wykopu podstropowego w krótszym tunelu.
[dolnośląskie] Najdłuższy polski tunel drogowy ponad 10 razy krótszy niż światowy rekordzistaartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] Najdłuższy polski tunel drogowy ponad 10 razy krótszy niż światowy rekordzista
Dotychczas najdłuższym tunelem drogowym w Polsce był 800-metrowy obiekt Wisłostrady na warszawskim P...
Wrocław: Rewitalizacja skweru na granicy Ołbina i Nadodrza się opóźni? Inwestorzy znów oczekują zbyt wiele [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Wrocław: Rewitalizacja skweru na granicy Ołbina i Nadodrza się opóźni? Inwestorzy znów oczekują zbyt wiele [WIZUALIZACJE]
Dwie firmy gotowe podjąć się przebudowy skweru Skaczącej Gwiazdy obniżyły swoje oferty w stosunku do...
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwaartykuł
Pokaż artykuł
Nowe przejście pod torami w Strzemieszycach dla większego bezpieczeństwa
Nowe przejście podziemne w stacji Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce zwiększa poziom bezpieczeństwa, łączy dwie strony miasta, umożliwia dostęp do peronów i komunikację pieszym, osobom o ograniczonej możliwości poruszania się i rowerzystom. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. wybudowały przejście pod torami w stacji. To wspólny projekt PLK S.A. i Gminy Dąbrowa Górnicza. Wartość inwestycji wyniosła 9,7 mln zł netto.
Rok zmian na mazowieckich torach – PKP PLK inwestuje w wygodę i bezpieczeństwoartykuł
Pokaż artykuł
Rok zmian na mazowieckich torach – PKP PLK inwestuje w wygodę i bezpieczeństwo
Rok 2024 obfitował w inwestycje kolejowe przeprowadzone w województwie mazowieckim. Zrealizowane projekty przyczyniły się do rozwoju regionu, poprawy komfortu podróży i wzrostu poziomu bezpieczeństwa, jednocześnie wpisując się w ideę zrównoważonego transportu. Kolej staje się coraz bardziej atrakcyjnym środkiem komunikacji, odpowiadającym na potrzeby mieszkańców Mazowsza.
Ostoja pod Dębeminwestycja
Pokaż inwestycję
Ostoja pod Dębem
Kraków, Podgórze, Kłuszyńska 13
Nowe przystanki Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa ułatwią podróże koleją w aglomeracji łódzkiej artykuł
Pokaż artykuł
Nowe przystanki Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa ułatwią podróże koleją w aglomeracji łódzkiej
Od 14 marca podróżni skorzystają z nowych przystanków Łódź Radogoszcz Wschód i Łódź Andrzejów Szosa....
Trwa przebudowa stacji Kraków Płaszów [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa przebudowa stacji Kraków Płaszów [ZDJĘCIA]
Wygodny dostęp do pociągów z nowych peronów, windy w przejściu podziemnym dodatkowy peron – tak zmie...
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góraartykuł
Pokaż artykuł
Ogłoszono przetarg na remont zabytkowego tunelu kolejowego na linii Wrocław – Jelenia Góra
Sprawniejszą organizację kolejowych połączeń w Karkonosze zapewni odnowa tunelu kolejowego na trasie...
Z Wrocławia do Poznania pojedziemy szybciej pociągiemartykuł
Pokaż artykuł
Z Wrocławia do Poznania pojedziemy szybciej pociągiem
Między Rawiczem a Czempiniem, na linii Wrocław – Poznań, maszyny przygotowują trasę do prędkości 160...
Z przystanku Kraków Business Park będą wygodniejsze podróże koleją artykuł
Pokaż artykuł
Z przystanku Kraków Business Park będą wygodniejsze podróże koleją
Podróżni zyskają lepsze warunki obsługi na przystanku Kraków Business Park. PKP Polskie Linie Kolejo...
[Wrocław] Do 2017 roku nie ma szans na budowę Śródmiejskiej Trasy Południowejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Do 2017 roku nie ma szans na budowę Śródmiejskiej Trasy Południowej
Na co najmniej pięć lat urzędnicy "zamrozili" budowę Śródmiejskiej Trasy Południowej, która miała po...
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum Krakowa trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobież...
W centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W centrum stolicy Małopolski trwa budowa estakady Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej [ZDJĘCIA]
Międzynarodowa trasa kolejowa E30 zwiększy możliwości podróży w regionie i w połączeniach dalekobież...
[Kraków] Mieszkańcy zaskarżą budowę nowych torów w centrumartykuł
Pokaż artykuł
[Kraków] Mieszkańcy zaskarżą budowę nowych torów w centrum
Mieszkańcy Krakowa będą apelować, aby Unia Europejska nie przyznawała dotacji na realizację inwesty...
Rewitalizacja linii kolejowej nr 285inwestycja
Pokaż inwestycję
Rewitalizacja linii kolejowej nr 285
Wrocław, Krzyki
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA